ضارب نگهبان بوستان خورشید مشهد روانه زندان شد رونمایی از گواهینامه بین‌المللی مدیریت زیست‌محیطی ایزو ۱۴۰۰۱-۲۰۱۵ توسعه کارخانه نوآوری و مراکز نوآوری شهری از اهداف زیرساختی این حوزه مدیریت شهری مشهد است شهروند خبرنگار | درخواست بازگشایی سرویس بهداشتی بوستان شقایق مشهد + پاسخ سلیمی: سایت بانوان بوستان «وحدت» مشهد بازطراحی می‌شود شهردار مشهد: ۱۳۵ میلیارد تومان برای ساخت ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی اختصاص یافته است مطالبه شهروندان برای دیواره‌سازی حاشیه کانال آب سیس‌آباد مشهد ابلاغ برنامه عملیاتی برش منطقه‌ای ویژه منطقه ۳ مشهد تعریف و کلنگ‌‎زنی چندین پروژه ترافیکی در بزرگراه‌های امام‌علی(ع) و شهید چراغچی (صدمتری) مشهد پرداخت وام نوسازی به ناوگان تاکسی‌رانی با مشارکت شهرداری مشهد مقدس آتش‌نشانی مشهد به استاندارد جهانی رسید ترافیک سنگین در میدان آزادی، پل هاشمیه و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «ناسالم» است (۱۰ تیر ۱۴۰۳) روایتی کوتاه از تاریخ تپه نادری مشهد| سازه‌ای دفاعی در شرق تابران مهلت ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس مشهد در سامانه سپند، تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ است راهگشایی در مسیر حاشیه شهر مشهد | بازگشایی در بولوار کرامت، خیابان امام زمان(عج) و ۲۲ بهمن روایتی مستند از سرگذشت محله‌ای قدیمی در قلب شهر مشهد | بوی گندم و عطر هلو در حافظه تاریخی «سعدآباد» اعمال‌قانون ۱۶۸۱ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۹ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله ثامن مشهد به انباشت زباله و عرض کم معابر
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تداوم وزش باد شدید و بارش‌های رگباری باران در برخی نواحی خراسان رضوی (۶ اردیبهشت‌ماه ١۴٠٢) 

  • کد خبر: ۱۶۰۶۴۲
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
تداوم وزش باد شدید و بارش‌های رگباری باران در برخی نواحی خراسان رضوی (۶ اردیبهشت‌ماه ١۴٠٢) 
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به تداوم وزش باد شدید در استان، گفت: در ٧٢ ساعت آینده شاهد افزایش ابرناکی و وقوع بارش‌های رگباری پراکنده در برخی نقاط استان به ویژه در نواحی غربی و شمال غرب خواهیم بود.

آذر رضایی‌پور در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته فریمان با ١٣ درجه و سرخس با ٣۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان سبزوار با سرعت ۶١ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. 

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ١٧ و ٣١ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٣٢ درجه و در سردترین ساعات به ١۶ درجه خواهد رسید. هم اکنون دمای هوای شهر مشهد ٢٨ درجه است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا ٧٢ ساعت آینده کماکان وزش باد و گرد و خاک پدیده غالب جوی در سطح استان است که در نواحی بادخیز گاهی همراه با گردو خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید و بروز خسارت است.

وی ادامه داد: همچنین در این فاصله زمانی شاهد افزایش ابرناکی و وقوع بارش‌های رگباری پراکنده در برخی نقاط استان به ویژه در نواحی غربی و شمال غرب خواهیم بود.

گفتنی است؛ تغییرات دمایی قابل ملاحظه‌ای تا پایان هفته نخواهیم داشت.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ١٠٨ بوده و امروز مشهد با شاخص ١١۶ در شرایط ناسالم قرار دارد. ایستگاه‌های خیام شمالی، تقی‌آباد، رسالت و نخریسی در شرایط قابل قبول قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->